FANDOM

Witam!

Pragnę ogłosić, że w dniach 20.10.2012r. - 21.10.2012r. odbyły się epickie eventy PvP z nagrodami! Na areniach Gurubashi i Dire Maul. Narazie bitwa odbyła się tylko w ramach gildii, ale planujemy niebawem zaprosić graczy z całego serwera (walka 20 vs 20 na arenie).

Walka na arenie w Dire Maul:

http://imageshack.us/a/img59/4453/tershwalka.jpg

Walka na arenie Gurbashi:

http://imageshack.us/a/img812/3558/wowscrnshot101912031513.jpg

Do okoła była cisza, słychać było tylko lekkie westchnienia gladiatorów którzy modlili się w duchu o wygraną. Widzowie zamarli w oczekiwaniu na walkę. Wtem Jarl dał znak do rozpoczęcia walk i po całej arenie rozległy się dzwięki trąb i bębnów. Trybuny oszalały! Na samej arenie podniósł się kurz wydobywający się spod stóp walczących. Walka była niezwykle zacięta, ciosy precyzyjne, a zaklęcia były wyczarowywane z całą ich mocą. Po chwili pojawiły się pierwsze ofiary, które medycy szybko zabrali do punktów medycznych. Padniętych gladiatorów przybywało, aż wreszcie na arenie pozostało tylko dwóch wojowników - łotrzyk Rudiel i paladyn Siguror. Bohaterzy stanęli od siebie w bezpiecznej odległości. Zmęczenie po walce dawało się we znaki. Patrząc na siebie w furii nie zwrócili uwagi na ciemne chmury, które pokryły niebo nad mijescem walki. Rozległ się huk pioruna a na ziemię lunął deszcz. W kilka sekund woda sięgała już kostek. Nie ociągając się dłużej walczący rzucili się na siebie z zaciekłością wymierzają ciosy. Rudiel stosując różnorakie fortele ułatwiał sobie walkę, jednak nie uchroniło go to przed potężnym uderzeniem młota Sigurora. Łotrzyk upada wprost do wody która juz zakrywa jego ciało. Medycy pośpiesznie podpływają na tratwie i wyławiają ostatniego pokonanego, oraz zwycięskiego krasnoluda któremu woda zaczyna moczyć brodę. Tłum zaczął skandować: SI-GU-ROR! Sakiewka pełna złota trafia w jego ręce. Pokonani z niecierpliwością czekają na rewanż.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki