FANDOM

1. Imię: Glifan
38ir.jpg

2. Tytuł/przydomek: Brak

3. Nazwisko: Proudstrider

4. Rasa: Nocny elf

5. Pochodzenie: Północna część Kalimdoru, okolice góry Hyjal

6. Klasa: 

Fabularna - Druid Balansu

Mechaniczna - Druid Balance

7. Wiek: 2000 lat

8. Profesje: Mining/Jubilerstwo

9. Sława: Glifan nie jest lubiany pośród Kaldorei za to że uciekł od bitwy o górę Hyjal
10. Przynależność: Drunk Heroes of Valhalla

11.Znana Rodzina: Nieznani

12. Status: Żywy

13.Płeć: Mężczyzna

14. Historia: A więc chcecie żebym wam opowiedział o Glifanie. Tak stary dobry druid. Ile to on przygód nie przeżył, z iloma to ludźmi się nie zadawał i ile dziwów nie widział. Dobrze przejdźmy wiec do sedna. Glifan jak to on mówił urodził się w najpiękniejszym miejscu na ziemi. Ja tam swoje wiem. Urodził się na północnym Kalimdorze w okolicach góry Hyjal. Nic niestety o jego rodzicach nie wiem więc wam nie powiem. Glifan gdy był młody posiadał duży potencjał co do druidyzmu dlatego został zauważony przez Remulosa strażnika gaju. Po wielu latach nauki potrafił już zmieniać się w niedźwiedzia i utrzymać świadomość w szmaragdowym śnie Ysery. Jednak z nim samym zaczęło się dziać coś dziwnego. Stawał się agresywny, często wpadał w furie oraz często pogrążał się w myślach. Strażnik zauważył to i stwierdził że jego umysł zaczyna być spaczany przez szmaragdowy koszmar. Remulos nie chciał stracić jednego z swoich uczniów dlatego zabronił mu korzystać z szmaragdowego snu. Glifana umysł już częściowo spaczony nie odzyskał tej samej formy co kiedyś. Dalej zdarzały mu się przypadki agresji i furii. Po jeszcze kilkuset latach druid postanowił opuścić ojczyste ziemie i wyruszyć w nieznane. Więc wyruszył wraz z swoją sówką który raz uratował w lesie. Po wielu podróżach został wezwany by walczyć w bitwie o górę Hyjal razem z ludźmi i orkami lecz Glifan spanikował i uciekł na Northrend. Zaszył się w krainie Grizzly Hills gdzie raz w karczmie pod ukryciem znalazł informacje o gildii "Drunk Heroes of Valhalla". Wiedziony chęcią odkupienia swych win zapisał się do niej.

15.Charakter: Glifan jest spokojny, lecz przez to że jego umysł jest w pewnym stopniu spaczony zdarzają mu się przypadki ostrej agresji i furii. Ale jest również pomocny i z miłą chęcią ofiaruje swą pomoc.
16. Ciekawostki: Sam druid czuł lekką niechęć do Remolusa jednak gdy go lepiej poznał to uczucie zniknęło.

Gdy Glifan jest wytrącony z równowagi często wpada w szał i w formie niedźwiedzia atakuje tych co go zdenerwowali.

17. Krótki opis wyglądu postaci. Glifan ma zielone włosy podobne do liści oraz atletyczną budowę ciała. Ma 225 cm wzrostu i bursztynowe oczy. jego ciało ma kolor niebieskawy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki