FANDOM

1682538-gnome.jpg

Gnom Randori, mag ognia.

1. Imię: Randori

2. przydomek: Ognipijca

3. Nazwisko: nieznane

4. Rasa: Gnom

5. Pochodzenie: Thelsamar

6. Klasa:

fabularna: Mag ognia

Mechaniczna: Mag ognia

7. Wiek: Około 130 lat 8. Profesje:

-znakomity inżynier

-poszukiwacz starych zaklęć i pradawnej wiedzy

9. Sława:

Podczas podróży przez lasy północnego Kalimdoru ze swoją narzeczoną, miał potyczkę z grupą zabójców, którzy zabili jego narzeczoną. W napadzie złości spalił wszystko w obrębie 100 jardów. Podobno nawet stopił skałę swoim ogniem.

10. Przynależność: Drunk Heroes of Valhalla. 

11. Znana rodzina: Został porzucony w młodym wieku.

12. Status: żywy

13. Płeć: mężczyzna

14. Został znaleziony w Thelsamar gdy był bardzo młody. Od małego wszystko podpalał więc jego rodzice szybko odesłali go do magów w Gnomeregan, gdzie bardzo szybko opanował Magię ogniową. Po zakończeniu nauki u magów wraz ze swoją narzeczoną zaczęli poszukiwać różnych zaklęć, tajemnej magii i pradawnej wiedzy odwiedzając wiele miast. Poznali wiele zapomnianych zaklęć oraz sami wiele stworzyli. Podczas podróży przez Kalimdor około 9-ciu lat temu jego narzeczona zginęła w walce, przez co stracił panowanie nad sobą i prawie oszalał. Uratował go od szaleństwa druid Aelim. Od niego dowiedział się wiele na temat magii druidów. Ma do nich ogromny szacunek, ale nienawidzi niemagicznych elfów. Nie atakuje nie sprowokowany, ale pogardza nimi jawnie. Brał udział we wszystkich poważniejszych konfliktach w ciągu ostatnich 40 lat. 

15. Charakter: inteligentny, kulturalny ciekawy świata. Ma wiele ciekawych rozwiązań lecz zazwyczaj nikt go nie słucha. Gardzi nocnymi elfami, które nie potrafią władać magią.

16. Ciekawostki: 

-Zna wiele zapomnianych zaklęć oraz wiele sam stworzył

-Przez eksperymentowanie magią ogniową jego ogień stał się bardzo potężny. Prawdopodobnie przy większym zużyciu mocy potrafi stopić litą skałę

17. Opis wyglądu postaci:

Wzrost: 110cm

Waga: 35 kg

kolor włosów: czerwone

Więcej z Fandomu

Losowa wiki