FANDOM

Kalimdor przed rozbiciem

Kalimdor dwanaście tysięcy lat temu  -  Kalimdor przed wzrostem Kaldorei w potęgę. Najpotężniejsze jest Imperium Mogu i ich sprzymierzeńcy Zandalari.

Kalimdor przed Rozbiciem   -  Kaldorei bardzo wzrosło w potęgę. Dominują wszystkie fronty  i zmonopolizowały Studnie Wieczności. Imperium Mogu upadło w związku z rebelią Pandarenów, co dotknęło też Zandalari.

Wschodnie Królestwa

Wschodnie Królestwa tuż przed Pierwszą Wojną   -   Pierwsze orcze klany zaczęły przechodzić przez Mroczny Portal.

Wschodnie Królestwa przed Drugą Woiną   -   Stormwind został zniszczony, a Khaz Modan jest dewastowane przez orków.

Wschodnie Królestwa tuż przed Trzecią Wojną   -   Horda została rozbita, ostały się jedynie klany Czarnej Skały i Smoczej Paszczy. W Arathi i Hillsbrad pewien młody ork zaczyna wyzwalać swoich towarzyszy i pokazywać im ich prawdziwe przeznaczenie. Gilneas wycofało się na półwysep i odgrodziło się od świata murem. Alterac zostało unicestwione w akcie kary za zdradę Przymierza. Stormwind zaczyna odzyskiwanie swojej dawnej siły. Lordaeron zdecydowanie skorzystał z zaistniałej sytuacji. Jednak w Andrhalu czyha zło które może zagrozić nawet jemu.

Wschodnie Królestwa w czasach WoWa  -  Lordaeron upadł, a jego ziemie zostały podzielone między Opuszczonych i Plagę. Przeciwko im staje Szkarłatna Krucjata. Quel'thalas także ucierpiało. Większa część ich populacji została wycięta w pień. Wojownicze krołestwo Stromgarde upadło pod naporem niebezpieczeństw. Ostatnim bastionem ludzkości jest Stormwind, które zaczyna wracać do swojej starej potęgi.

Wschodnie Królestwa po Katakliźmie,  -  Plaga została pokonana i teraz Srebrna Krucjata powróciła do swojej ojczyzny w Lordaeronie, próbując go odbudować. Większa część Szkarłatnej Krucjaty została przemieniona w Ożywieńców. Opuszczeni stali się o wiele bardziej agresywni, zajmując dużo ziem dawnego Lordaeronu i Gilneas. Na przeciwko im staje Klan Piki Burz i Siódmy Legion. Kult Młota Zmierzchu.

Kalimdor

Nie zrobione

Northrend

Northrend w trakcie Trzeciej Wojny   -   Plaga jeszcze nie ma takiej władzy w tej krainie. Żelazna Armia dopiero zaczyna ekspansję, a Vrykule dopiero zaczynają się budzić. Jest jeszcze w miarę spokojnie, ale pewien książe z południa może ten spokój zaburzyć...

Northrend w czasie WotLKa  -  Niebieskie smoki rozpoczęły swoją krucjatę przeciw Dalaranowi. Plaga rządzi połową kontynentu. Taunka zostali pozbawieni domu. Żelazna Armia atakuję. Do tej krainy przybyła Srebrna Krucjata, razem z Przymierzem i Hordą. Czy uda im się pokonać zło?

Draenor / Outland

Draenor   -   Moja wersja Draenoru zanim został strzaskany.

Outland  - Stało się bardzo dużo złego. Trudno mi o tym wszystkim mówić.

Zrobione przez Zehiira.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki