FANDOM

"Rytuał"

Jarl Vitos skończył czytać list... - Hmmm... Spotkanie w Darkshire przyjacielu? Dobrze więc, mam nadzieję, że to coś pilnego - pomyśał krasnolud, po czym podrapał się po swej czarnej jak smoła brodzie. W liście przyjaciel wspomniał też coś o magach z Kirin Tor, akurat dwóch przebywało aktualnie w Stormwind, Vitos wysłał więc po nich swoich gońców. Po niedługim czasie wszyscy zebrani stali przed bramami miasta, w tym dwóch zaproszonych magów - Rolenton i Sorel. Podróż do Darkshire odbyła się bez większych problemów, a podczas niej kompania wikingów zdążyła się zapoznać z magami. Problem spotkali już na miejscu, bowiem okazało się, że przyjaciel Jarla zniknął. Miejscowi powiedzieli, że widzieli, jak kilku zakapturzonych osobników napadło na wędrowca który ledwo przybył do ich wioski. Powiedzieli też, że zakapturzona banda szeptała coś o Nethergrade Keep. Jarl i jego towarzysze ruszyli w stronę tej twierdzy. Niestety ich szlak prowadził przez Deadwind Pass, krainę mroczną i nieprzyjazną. Kompania jechała w ciszy, nie chcieli robić zbyt dużego hałasu, starajac się nie zwrócić na siebie niczyjej uwagi. Nagle jak spod ziemi wyrosła przed nimi postać, piękna elfka, której oczy błyskały srebrem spod kaptura. Drużyna zatrzymała się, jak na komendę, nie wiedzieli, czy elfka jest zjawą, czy istotą żywą. Zresztą mogła być niebezpieczna w obu postaciach.

http://imageshack.us/f/94/mezbarriss.png/

Stanęli wreszcie przed skałą Dreadmaul. Ścieżka zaprowadziłą ich na samą górę, jednak drogę zagrodziły im ogry. Wielkie bestie rzuciły się na nich, a ci podjęli walkę. Stwory były tępę i powlone, szybko się z nimi uporali. Przy zdobionych dziwnymi znakami kamiennych kolumnach dostrzegli ołtarz ofiarny a na nim elfa. Z ołtarza ściekała krew, jednak po szybkich oględzinach okazało się, że przyjaciel jarla jest nieuszkodzony. Niestety nie reagował na zwykłe próby obudzenia go. Jeden z magów rzucił szybkie zaklęcie rozpoznania. Okazało się, że na elfa zostało rzucone silne zaklęcie obezwładniające.

http://imageshack.us/photo/my-images/600/wowscrnshot103012075621.jpg/

Sorel i Rolenton szybko rozpoczęli inkantację kontrzaklęcia, po kilku chwilach niedoszła ofiara otworzyła oczy. Pato! - krzyknął jarl, a on spojrzał na niego. Okazało się, że okultyści śledzili go już w Stormwind, a on sam list wysłał swoim tajnym sposobem. Elf porozmawiał z nimi ledwie chwilę i zniknął za jedną z kolumn. Po prostu zniknął. Jeden z kompanów spostrzegł, że zrobił to podobnie jak elfka z Deadwind Pass. Wyprawa zakończyła się powodzeniem, magowie stworzyli portal do Stormwind, aby każdy chętny mógł ruszyć w swoją stronę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki