FANDOM

Walkingtothedeath.jpg

Shepard Plaguebringer

1. Imię: Shepard

2. Tytuł/przydomek: Plaguebringer

4. Rasa: Człowiek

5. Pochodzenie: Tarren Mill

6. Klasa: 

Fabularna - Bezcześciciel

Mechaniczna - Rycerz Śmierci

7. Wiek: 20 (30 jeśli licząc lata po wkrzeszeniu)

8. Profesje: Kowalstwo, Zielarstwo

Kowalstwo: Będąc Nowicjuszem w Ebon Hold został wyznaczony na zastępce głównego kowala.

9.Sława: 

10. Przynależność: Drunk Heroes Of Valhalla i Zakon Hebanowego Ostrza.

11.Znana Rodzina: Martwi. 

12. Status: Nieumarły

13.Płeć: Mężczyzna

14.Historia: 

Shepard urodził się w Tarren Mill, w rodzinie Paladynów. Ojciec, poważany paladyn uczył swojego syna rzemiosła wojownika, walki mieczem i młotem.

Kiedy ukończył 18 lat wstąpił do Zakonu Srebrnej Ręki i został już pełnoprawnym Paladynem. Przez kolejne 2 lata służył w Zakonie ucząc się sztuki i umiejętności Paladyńskich. Kiedy Arthas sprowadził Plagę na Lordearon Zakon jako jedyny nie poddał się siłom Plagi. Shepard miał wesprzeć wraz z kilkoma Paladynami Kaplice Światła lecz zostali zaskoczeni przez oddział Nekromantów Plagi i Plugastw. Shepard i jego towarzysze walczyli dzielnie lecz zostali przytłoczeni przez masę nieumarłych.

Shepard szarżując na nekromantę został trafiony przez wielki tasak Plugastwa w plecy. Następnie obudził się w Ebon Hold. Widział sam że ma poważne rany lecz... Nic nie czuł... Wstał i widząc Nekromantę rzucił się na niego z gołymi pięściami. Jednak dostał potężny cios Kulą Cienia. Wyjaśniono mu że został wskrzeszony i od teraz będzie służył Królowi Liszowi. Musiał zaatakować razem z innymi Rycerzami główną Siedzibę Zakonu Srebrnej Ręki... Nigdy nie myślał że kiedykolwiek zostanie zmuszony do splugawienia relikwii własnego zakonu. Po tym wydarzeniu został nazwany Bezczescicielem na znak jego zbrodni. Uczestniczył również w szturmie na Kaplice Światła gdzie poznał smak zdrady, Król Lisz wystawił ich żeby wywabić Tiriona z kryjówki. Wtedy wraz z Darionem Mograinem, przywódca Zakonu Hebanowego Ostrza zbuntowali się i uwolnili spod władzy Arthasa. Dostał również list ułaskawiający który dostarczył Varianowi Wrynnowi. Błąkał się po Elwynn Forest szukając przygody i w Goldshire znalazł ogłoszenie Jarla Vitosa Hoarybearda szukającego wojowników. Jako że był wyśmienitym wojownikiem Shepard zgłosił się do Jarla. Vitos długo się zastanawiał czy przyjąć wojownika do Bractwa lecz w końcu uległ i przyjął Rycerza Śmierci. 

I od tamtego momentu należy do drużyny Jarla Vitosa.

15.Charakter: Spokojny i wyrozumiały jak na Rycerza Śmierci, wytrwały.

16.Ciekawostki: Jest mistrzem walki dwoma mieczami, nie pamięta swojego nazwiska i rodziców.

17. Krótki opis wyglądu postaci: Długie jasne włosy spięte w kucyk, muskularna postura, jasna skóra, szczupły.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki