FANDOM

1. Imię: Yosuu.

2. Tytuł/przydomek: Uczony, sprawiedliwy.

3. Nazwisko: Sholar.

Yosu do karty.jpg

4. Rasa: Człowiek

5. Pochodzenie: Miasto Stormwind

6. Klasa:
Fabularna - Mag Arcane.

Mechaniczna - Mag Ognia.
7. Wiek: 21 lat

8. Profesje:
- Specjalizacja z wyróżnianiem w dziedzinie czarowania broni i innych przedmiotów
- Znakomita krawcowa
- Poszukiwacz przygód

9. Sława: Jako młody mag chciała zostać krwawym piratem, do jej głównego zadania należało wystraszyc Fleet Seahorn'a i Barona Revilgaz z Booty Bay. Akcja powiodła się pomyślnie dostała się do tych dwóch osobistości w sposób cichy, lecz całe to zdarzenie widział jeden z goblinów po czym wezwano straż i ochronę. Baron nakazał ją zabić i przynieść jej głowe do niego. Po tym czynie gobliny ją znienawidziły i teraz w każdym ich mieście wisi twarz Yosuu na liście gończym.

10. Przynależność: Drunk Heroes of Valhalla.

11.Znana Rodzina: Martwi.

12. Status: Żywa

13.Płeć: Kobieta

14. Historia:
Około 6 miesięcy temu Uczęszczała do akademii Kirin Toru w Dalaranie, została niestety wydalona za sprawą notorycznych upomnień dotyczących wrogiego nastawienia do Elfów. Ponadto była tam wspaniałym uczniem i za wykonanie planów wzmocnienia obrony i kultury miasta Stormwind została awansowana w tak młodym wieku na badacza sprawdzającego ład, porządek, a także próbę podniesienia standardów w mieście. Nadano jej w dniu awansu przydomek "Sholar" co znaczy "Uczona". Nieoficjalnie szyje i składa stroje dzięki czemu uważa się za projektantkę mody, ponadto jest wspaniałą kucharką. Czasem miewa wizje w snach, o których później twierdzi że przygoda z jej snu miała miejsce.

Przypalone brwi, czy przytrzaśnięte palce to dość normalne we współczesnej kulturze, zwłaszcza że sama musi sobie poradzić w życiu. Za to marzenia o wielkich bitwach stanowi ją na równi ze znanymi malarzami czy wynalazcami którzy mają swą pasję. Zapach napalmu o poranku - to lubi najbardziej. A wieczorami grzechot kostek lodu w dobrze schłodzonym drinku. Jest urodzonym Magiem.
Lubi gdy wokółniej tętni życie, gdy czuje wokół inne istoty.Niestety mieszka w Stormwind, więc hałas ukochanego życia legnącego się na ulicach może być uciążliwy. Zdecydowanie nie lubi hałasu. No bo po co on komu? Coraz to więcej wilków wali się do źródła dźwięku, a nie jest pewna czy na takie ich ilości wystarczy jej siły...
Pracowała kiedyś jako techniczna dla grupy trubadurów, którzy snuli bajki o lepszym świecie, który znajduje się tuż za następnym zakrętem. Wszystko co pochodzi z zagranicy ma dla niej wyższą jakość.
Broń każdemu porządnemu patriocie kojarzy się z przemocą. Świat byłby zdecydowanie lepszy gdyby usunąć z niego wszelki oręż. Co prawda niektórych należało by jeszcze pozbawić kończyn, ale to nieistotny szczegół. Jest marzycielką o podróży w nieznane i w wolnych chwilach pracuje nad swoją łodzią w dokach Stormwindu. Gdyby tylko te przeklęte krasnoludy nie wołały takiej wysokiej ceny za porządny silnik! Zło nadejdzie gdzieś z głębin, z oceanu to nie legenda a straszna rzeczywistość, której nikt dokoła nie dostrzega! Ciągle tylko słyszy wolne pieśni pijaków wychodzących z tawerny starego miasta..

"Zaśpiewam wam balladę
Którą przyniósł mi wiatr
Ocean ją wyrzucił
Na brzeg z poszumem fal

Hej, ludzie, chodźcie tu, zaśpiewam wam
Niech znów naleją mi wina dzban
Hej ludzie rzućcie grosz do torby mej
Niech zabrzmi dalszy ciąg ballady tej (...)

15.Charakter:
(patrz wyżej)

16. Ciekawostki:
-Słabo jej wychodzi prowadzenie mechanicznych pojazdów takich jak motor i helikopter.
-ulubiony kolor to kolor krwawego ognia.
-W przyszłości marzy o spotkaniu króla Lisza i skopaniu mu tyłka za to co zrobił niegdyś z miastem Dalaran.
-Zwalcza nędze w mieście Stormwind ofiarowując biednym dary w postaci złota lub pożywienia.

17. Krótki opis wyglądu postaci.
-170cm wzrostu,
- Gęste brunatne włosy
- Oczy w kolorze lodowego błękitu
- ma kolczyk w nosie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki