FANDOM

Cold encounter by mf jeff-d3401x3.jpg

Siguroth

1. Imię: Siguroth

2. Tytuł: Srebrzysty Mistrz Donnerschlag

3. Nazwisko: Donnerschlag 

4. Rasa: Krasnolud

5. Pochodzenie: Na początku był wojownikiem należącym do Gwardi Khaz'Modan strzegącej granic królestwa i broniącej jej przed złem z zewnątrz.

6. Klasa: Rycerz Światła

7. Wiek: 297

8. Profesje: Specjalizuje się w jubilerstwie oraz w jednym z rodzimych fachów, to jest górnictwie.

9. Sława:

Służył pod Utherem i jego sztandarem Rycerzy Srebrnej Dłoni gdzie zasłużył się m.in. podczas ostatecznego natarcia przeciwko Klanowi Płonącego Ostrza oraz ofensywie na Mroczny Portal. Po śmierci NiosącegoŚwiatło walczył pod takimi sztandarami zakonów jak Szkarłatna Krucjata, Srebrzysty Świt gdzie walczył w Bitwie o Kaplicę Nadziei Światła, Srebrzysta Krucjata, w dowód uznania dla jego zasług przez Srebrzysty Świt oraz Srebrzystą Krucjatę, Siguror Donnerschlag otrzymał tytuł < Srebrzysty Mistrz >, natomiast jego siedzibą stał się Teren Srebrzystego Turnieju.

10. Przynależność: Srebrzysta Krucjata

11. Rodzina: Nie znana

12. Status: Żywy

13. Płeć: Mężczyzna

14. Historia:

Na początku był wojownikiem należącym do Gwardi Khaz'Modan strzegącej granic królestwa i broniącej jej przed złem z zewnątrz.Młoty wykuł mu Modimus Anvilmarr < Wysoki Król Wszystkich Krasnoludów > a tym samym ostatni. Po Wojnie Trzech Młotów jegozadaniem było rownież strzeżenie pokoju wewnątrz królestwa.

Gdy po zakończeniu Pierwszej Wojny, która omineła królestwo Khaz'Modan, utworzono zakon Rycerzy Srebrnej Dłoni,wstąpił do niego. Przywódcą zakonu był Uther, który podczas Drugiej Wojny otrzymał przydomek < NiosącyŚwiatło >. Siguroth walczył przy jego boku między innymi podczas ostatecznego natarcia przeciwko Klanowi Płonącego Ostrza oraz ofensywie na Mroczny Portal. Po wstąpieniu do zakonu Siguror nadał imiona swym dwóm młotom, jeden z nich nazwał Solacebringer - NiosącyUkojenie, a drugi DuskDisperser - RozpraszajacyMrok.

Gdy rozpoczęła się Trzecia Wojna, Uther początkowo nie brał udziału w działaniach wojennych, dopóki nieoczekiwanie nienatknął się na Jaina'ę Proudmoore, która przyniosła niepokojące informacje o ciężkim oblężeniu miasta Hearthglen przez Plagę.Niezwłocznie ruszył na czele rycerzy Srebrnej Dłoni, wśród których znajdował się również Donnerschlag. Niestety miastosrodze ucierpiało, a Arthas ostatnimi siłami utrzymywał posterunki. Przerażony i wytrącony z równowagi przez niezwykle bliską klęskę Arthas niezwłocznie wyruszył do Stratholme, gdzie spodziewał się znaleźć Mal'Ganisa. Uther natychmiastpodążył za nim i obaj odkryli, że mieszkańcy zostali już zarażeni przez plagę. Arthas, wiedząc, co to oznacza, rozkazałPrzynoszącemu Światło spalić całe miasto. Przerażony Uther nie zgodził się wykonać tego rozkazu, co książę odczytał jako zdradę i prawem następcy tronu rozwiązał zakon Srebrnej Dłoni, odsyłając Uther'a razem z jego żołnierzami.

Po śmierci Uther'a < NiosącegoŚwiatło > z rąk Arthas'a, Donnerschlag wstąpił do Szkarłatnej Krucjaty, lecz gdy po śmierci Alexandros'a Mograine'a < NiosącegoPopioły, WysokiegoPana, Plagę plagi > skarzenie organizacji stało się widoczne,stworzono nową organizację Srebrzysty Świt do której przeszedł wraz z innymi paladynami, którzy posłuchali rad Fairbanks'a< Wysokiego Inkwizytora Szkarłatnej Krucjaty >. Siguror wykonywał wszelakie zadania powierzone mu przez przywódców Srebrzystego Świtu, przez co w dużym stopniu zasłuzył się dla organizacji. Niedługo potem po Bitwie o KaplicęNadziei Światła, przeszedł do nowo powstałej frakcji utworzonej z unii Srebrzystego Świtu, kilku ocalałych ze SzkarłatnejKrucjaty, którzy niepodąrzyli do Northrend'u za ówczesnął przywódczynią Brigitte'ą Abbendis oraz reformowanego Zakonu Srebrnej Dłoni, która nosiła nazwę Srebrzystej Krucjaty. W niej również rzetelnie i w oddanu mu sposób wykonywał wszystkie zadania powierzone mu przez frakcję. W dowód uznania dla jego zasług przez Srebrzysty Świt oraz Srebrzystą Krucjatę, Siguror Donnerschlag otrzymał tytuł < Srebrzysty Mistrz >, natomiast jego siedzibą stał się Teren Srebrzystego Turnieju.

Jako krasnolud służy również swojemu królowi < Panowi Ironforge, Przywódcy klanu Rudobrodych, Władcy Khaz'Modan, Głowie Senatu Ironforge, Wielkiemu Odkrywca Gildii Odkrywców > Magni'emu Rudobrodemu.

15. Charakter:

Jak większosc z jego rasy jest wytrzymały i krzepki, a przy tym bardzo honorowy i pamiętliwy, dobrze pamięta wszelkie urazy, ale także i przysługi.

Należy do Srebrzystej Krucjaty, w której walczy ze złem w fizycznej postaci w imię Świętej Światłości, a przy okazji w oddany sposób służy swojemu królowi Magni'emu Rudobrodemu.

Kocha wszelkiego rodzaju trunki, co pozwala mu przepić niemal każdego. 

Jak większość jego rasy nie lubi dużo gadać, woli działać. Jest rubaszny i weselny, zwłaszcza, jeśli coś wypije. Nie boi się też czasem porządnie przekląć. Wbrew temu co sądzą, dajmy na to elfy, jest jednak zdolny do zachowania powagi i powściągnięcia nieco słownictwa jeśli wymaga tego sytuacja. 

16. Ciekawostki: Brak

17. Opis wyglądu postaci: Masywny karzel, o krzaczastych rudych brwiach, dlugiej brodzie uchwyconej na koncu metalowa obrecza  i gestych, bujnych wasach splecionych w dwa warkocze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki