FANDOM

1. Imię: Teradin
A5wj.jpg

2. Tytuł/przydomek: Magus

3. Nazwisko: Arvenius

4. Rasa: Człowiek

5. Pochodzenie: Boralus

6. Klasa:

Fabularna - Mag

Mechaniczna - Mag

7. Wiek: 32

8. Profesje: Alchemia, zielarstwo.

9. Sława: Przyjaźnie witany w Dalaranie, nie znany zbytnio w reszcie Azeroth.

10. Przynależność: Kirin Tor

11.Znana Rodzina: Ojciec nie żyje, matka mieszka w Hillsbrad Foothills.

12. Status: Żywy

13.Płeć: Mężczyzna

14. Historia: Urodzony w Bolarus, stolicy królestwa Kul Tiras, młody Teradin zawsze różnił się od rówieśników.
Nie pałał chęcią do żeglarstwa, handlu, ani nawet później do Kul Tiraskiego wina - wszyscy uważali go za niezdatnegodo niczego. To zmieniło się z chwilą przybycia jednego z wędrownych magów Kirin Toru do Boralusu. Przybył w interesach,jednak zafascynowany umiejętnościami maga prosił go, aż ten przyjął go pod swoje skrzydła. Razem wyruszyli statkiem do królestwaStormwind, gdzie początkowo pobierał nauki w tamtejszej Wieży Magów.Po zrozumieniu istoty magii jego mistrz zabrał go do sławnego miasta - Dalaranu. Mimo, że był jednym z najmłodszych uczniów, uczył się na tyle szybko,że (w porównaniu do innych uczniów), w tempie ekspresowym uzyskał szatę maga. Widząc entuzjazm młodego maga, rządzący Kirin Torem wyznaczyli mu pewne zadanie - dołączył do grupy Arcymaga Rolentona, który wyrusza z misją do Wschodnich Królestw w celu zbliżenia społeczności magów do zwykłych ludzi, a także przełamania pewnych stereotypów dotyczących magów i pozyskania nowych członków dla organizacji Kirin Toru. Od tamtego czasu Teradin stale kursuje między Dalaranem, gdzie nadal się uczy, a krainami Wschodnich Królestw, gdzie podróżuje w poszukiwaniu godnych noszenia szat maga.

15.Charakter: Przyjazny, mało stanowczy, otwarty i tolerancyjny.

16. Ciekawostki: Nigdy nie potrafił zrozumieć magii zaklinania, podczas eksperymentów z magia przyzywania stworzył małego arkanicznego elementala - Qal'Erasa

17. Średniego wzrostu mężczyzna w kwiecie wieku ze zdecydowanie południową karnacją, o czarnych włosach i takiej samej brodzie.
Zwykle ubrany w fioletowe szaty Kirin Toru, przy pasie nosi sztylet, a przez ramię zwykle przewieszoną ma skórzaną torbę, w której trzyma najpotrzebniejsze rzeczy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki