FANDOM

Dane Osobowe

Zehir.jpg

Imię: Zehir

Tytuł/przydomek: Szafirowy Mag

Nazwisko: Ahsen

Rasa: Człowiek

Pochodzenie: wyspa Balor niedaleko Stormwindu

Status: Żywy

Płeć: Mężczyzna

Znajomości

Przynależność: Kirin Tor, (Drunk Heroes of Valhalla)

Sława: Lubiany w królestwie Stormwind, za pomoc w lokalnych problemach. Rozpoznawany w Exodarze. Coraz bardziej ceniony w Dalaranie za magiczne umiejętności.

Znana Rodzina: Ojciec - Cyrus Ahsen - żywy, matka - Farah Ahsen - zywa, starszy brat - Marcal Ahsen - zabity w Dalaranie przez Plagę

Umiejętności

Klasa : Mag, specjalizujący się w magii żywiołów. Potrafi także walczyć kataną.

Profesje: Zaklinanie, Krawiectwo

Wygląd

Zehir ma południowy typ urody, smagłą cerę i długie, kruczoczarne włosy związane w luźnym kitku. Jego intensywnie szafirowe oczy i śnieżnobiałe zęby kontrastują ze śniadą karnacją. Ma cudzoziemskie ale przystojne, regularne rysy twarzy, prosty nos i wystające kości policzkowe. Na twarzy zawsze maluje się ironiczny uśmiech. Zapuszcza też krótko przyciętą kozią bródkę. Jest wysoki i smukły, i w przeciwieństwie do większości innych magów także wysportowany i zwinny. Ubiera się barwnie, strojnie, lubuje się w kolorach i przepychu, jednak stara się aby ubranie było praktyczne i nie ograniczało za bardzo ruchów.

Charakter

Mimo, że ludzie często są nastawieni sceptycznie do stylu bycia Zehira, a jego krzykliwy ubiór i arogancja ich drażnią, to Zehir nie przejmuje się tym zbytnio i stara się być otwartym na rozmówcę. Potrafi być bardzo niemiły i krytyczny wobec tych których nie lubi. Jest jednak pomocny i przyjazny wobec tych którzy zaskarbili sobie jego sympatię. Stara się być tolerancyjny wobec ludzi i ich idei, jednak z granicami. Przyjmuje istnienie sił twórczych ale nie oddaje im czci. Jest bystry i ambitny, ale zbyt pewny siebie. Stara się unikać zbytniej zależności od organizacji czy frakcji, zachowując niezależność. Opowiedział się po stronie Przymierza, ale stara się negocjować zanim przystąpi do ataku na członków Hordy. Należy do Kirin Toru. Traktuje paladynów i kapłanów różnego rodzaju raczej z rezerwą. Nie cierpi fanatyzmu we wszelkiej postaci.

Historia

Zehir Ahsen urodził się 3 lata po otworzeniu Mrocznego Portalu na wyspie Balor w rodzinie magów. Jego ojciec - mag Kirin Toru - zajmował się obroną ludności cywilnej w czasie gdy Balor było pod kontrolą klanu Łowców Burz. Od najmłodszych lat pobierał nauki magii od ojca i matki, a od 12 roku życia zaczął studia u arcymaga Andromatha w Stormwindzie. W trakcie III wojny jego starszy brat Marcal, który przebywał wtedy w Dalaranie, padł ofiarą Plagi Króla Lisza. Marcal, który był spokojniejszy i rozsądniejszy niż brat, był autorytetem dla Zehira, i ulubieńcem ojca. W wieku 19 lat skończył studia u Andromatha. Był już pełnoprawnym magiem, musiał jeszcze jednak zdobyć szacunek w społeczności magów. Po dołączeniu Draenei do sojuszu, Andromath wezwał Zehira, jako jednego ze swoich najzdolniejszych uczniów, aby uczestniczył w wymianie studenckiej z Exodarem. Został przypisany magini Edirah. Ta wysłała go na Wyspy Krwawej Mgły, aby zbadał okoliczną faune i florę. W trakcie badań okoliczne bandyckie szajki Sin’Dorei przysporzyły mu sporych problemów. Spotkał tam Draenei’skiego szamana – Haradila, który padł ofiarą podstępu Krwawych Elfów, w akcie podziękowań Zehir otrzymał młodego elekka, zwanego Argus. Nawiązał też znajomość z elfią druidką Sylanną.

Kalendarzyk:

- 7 rok po otworzeniu Mrocznego Portalu - narodziny Zehira Ahsena na wyspie Balor w magicznej rodzinie
- 7 -19 rok p.o.M.P - Domowa nauka magii
- 19 rok p.o.M.P - Rozpoczęcie studiów u Arcymaga Andromatha w Stormwindzie
- 20 rok p.o.M.P - Informacja o stracie brata w Dalaranie
- 26 rok p.o.M.P - zakończenie studiów u Andromatha
- 26-29 rok p.o.M.P - dokształcanie się w magii, próby zdobycia respektu w społeczności magów, rozwiązywanie problemów lokalnych w królestwie Stormwind
- 27 rok p.o.M.P - uczestnictwo w wymianie studenckiej z Exodarem, nauka u magini Edirah, eksploracja Wysp Krwawej Mgły
- zima 29 roku p.o.M.P - pierwsza wyprawa do Northrend, wcielenie do Kirin Toru, miesięczny pobyt w Dalaranie
- wiosna 29 roku p.o.M.P - misja zwiadowcza w Tundrze Boreańskiej, mająca na celu odkrycie powodu znikania magów i tajemniczych rytuałów odprawianych w okolicach Coldarry, konfrontacja z Magiem-Lordem Uromem, cudowne ujście z życiem. powrót do Wschodnich Królestw.

Ciekawostki

- W przeciwieństwie do większości innych magów, dba też o kondycję fizyczną, w myśl przysłowia "W zdrowym ciele zdrowy duch"
- Ludzie z kontynentu bez wyczucia stylu często drwią z jego kolorowych ubrań i bogatej biżuterii
- Jest strasznie wybredny jeśli chodzi o trunki, pija tylko najlepsze wina
- Prawie zawsze sprzyja mu szczęście
- Nie chcę wierzyć w pogłoski o tym że jego brat stał się nieumarły i jest Opuszczonym

- Zdobył dziennik i pierścień rodowy jednego z pionierów który zasiedlał ziemie dzisiejszego Stormwindu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki